DuranHedt.com

Prikaz fotografija mačića poboljšava pažnju i slike hrane smanjuje apetit

Tražim slatka slika malih životinja, čovjek je platforma ne samo vaše raspoloženje, ali i poboljšava koncentraciju vlastitu pažnju. Takve zaključke dali su naučnici koji rade u Hiroshima University.

Stručnjaci pokrenula poseban eksperiment u kojem je učestvovalo 132 studenata viših obrazovnih institucija. Ispostavilo se da su mladi ljudi koji su pogledali slike slatka štenaca i mačića, a kasnije i kvalitetnije obavljaju zadatke koji su se odnosili na potrebu da se fokusira. Tokom zadatak, ovi ljudi sporije i efikasnije radili. U isto vrijeme studenti smatraju porno slike pasa i mačaka, radi kao i obično.

Prema zapažanjima naučnika, nakon što je slatka mala životinja prikazivanje ljudi postati više pažljiv na različitim dijelovima. Naučnici su testirali učesnika u studiji za pažnju na detalje, i dobili slične rezultate: mali detalji primjetiti upravo oni ljudi koji su ranije smatrali malo mladih životinja na fotografiji.

U skladu s tim, kao rezultat toga, naučnici su zaključili da je zbog periodičnog pregleda slika sa malih životinja mogu povećati produktivnost.

Ali gledanje slike, koje prikazuju razne dodatke, to dovodi do rezultata koji se pojavljuje manje ukusna pravu hranu. stručnjaci nedavno je došao do ovog zaključka Brigham Young University (SAD). Istraživači su zamoljeni da razgovaraju o tome kako ukusna je hrana, 232 ljudi. Prije nego što se grupa volontera komentar: 60 fotografija slatke hrane, dok je drugi - 60 slika ukusan. Učesnici u studiji kasnije pokušao slani kikiriki. To su ljudi koji su izgledali na slikama slanih namirnica, kikiriki kao da nije vrlo ukusan. Usput, slika kikirikija nije bio među ove fotografije.

Takva naučnici efekat ovo objasniti: osoba razmatranja slike hrane, na neki način umorni od okus hrane, iako je u stvari, on nije ni pokušao. Tu je i tzv senzorne umora. Stoga, stručnjaci smatraju da nakon što je veliki broj "Delicious" slika apetit smanjuje. Zbog toga, ljudi koji imaju tendenciju da ne jedu određenu hranu, morate uzeti u obzir je svoj imidž.

Udio u društvenim mrežama: